خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ

ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

به تعداد 56 صفحه pdf

مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات

 

سرفصل های این جزوه

مقدمه

بخش های صنعت رسانه

روندهای موجود در محیط راهبردی

همگرایی و علل آن

راهبرد در صنایع رسانه ای

مدیریت تغییرات فناوری

خلاقیت و نوآوری

شناخت فرهنگ و راهبرد

ساختار سازمانی

رهبری

تغییرات

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.