پایان نامه نقش فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

پایان نامه نقش فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

پایان نامه نقش فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب فهرست مقاله:
فصل اول: کلیات پژوهش
چکیده ی فارسی
پیش گفتار
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
فرضیات پژوهش
سؤالات پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی
روش تحقیق و قلمرو آن
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه ی پژوهش
مقدمه
اینترنت و تاریخچه ی آن
تاریخچه ی اینترنت در ایران
فضای مجازی
رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی
ویژگی های شبکه های اجتماعی
معرفی شبکه ی اجتماعی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.