خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

بازدیدها: 28

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ

ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

به تعداد 56 صفحه pdf

مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات

 

سرفصل های این جزوه

مقدمه

بخش های صنعت رسانه

روندهای موجود در محیط راهبردی

همگرایی و علل آن

راهبرد در صنایع رسانه ای

مدیریت تغییرات فناوری

خلاقیت و نوآوری

شناخت فرهنگ و راهبرد

ساختار سازمانی

رهبری

تغییرات

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0