گارانتی خرید

اگر مشتری در دریافت و یا نوع فایل دریافتی دچار مشکل شد چه اقدامی می تواند انجام دهد؟

مشتری بعد از خرید از فروشگاه مربوطه درصورتی که فایل را به هر دلیلی دریافت ننماید می تواند ابتدا از قسمت ” تماس با ما ” و یا آیدی تلگرام academicfiles با فروشگاه تماس حاصل نماید و ایمیل و کد تراکنش خود را اطلاع داده و درخواست ارسال لینک مجدد نماید.
درصورتی که مشتری بعد از دریافت فایل متوجه شود فایل کلاهبرداری بوده است می تواند بلافاصله با ایمیل alfiashahab@gmail.com گزارش تخلف ارسال نماید و توضیحات مربوطه همراه با ایمیل خود و کد تراکنش را به مدیریت اطلاع دهد.
مدیریت بعد از دریافت گزارش تخلف ظرف 48 ساعت یا فایل را برای مشتری ارسال می نماید و یا مبلغ را برای مشتری برگشت می دهد.

قبل از خرید می توانید ” پشتیبانی خرید “ را مطالعه نمایید.

0