خلاصه مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا

بازدیدها: 30

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ

ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

به تعداد 56 صفحه pdf

مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات

 

سرفصل های این جزوه

مقدمه

بخش های صنعت رسانه

روندهای موجود در محیط راهبردی

همگرایی و علل آن

راهبرد در صنایع رسانه ای

مدیریت تغییرات فناوری

خلاقیت و نوآوری

شناخت فرهنگ و راهبرد

ساختار سازمانی

رهبری

تغییرات

کد تخفیف 15 درصدی ویژه فصل امتحانات دی ماه 98 عبارت است از : term1-98 *** پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.
‫0/5 (بررسی 0)
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0